دستگاه لاغری کرایو

امروزه دوایس های متنوعی مثل دستگاه لاغری کرایو به بازار آمده اند که اثرات مختلفی دارند. 

همه چیز فقط یک مد است، درست است؟ با توجه به تعداد درمان‌های مجسمه‌سازی بدن که وعده کاهش و تقویت چربی را می‌دهد، جای تعجب نیست که مردم شک دارند. البته هیچ راه حل سریعی برای کاهش وزن وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که راه های موثری برای تکمیل کار سخت شما در باشگاه وجود ندارد.

بنابراین، آیا مجسمه سازی بدن واقعا کار می کند؟

پاسخ کوتاه: بله، مجسمه سازی بدن کار می کند! با این حال، یک هشدار وجود دارد. همه درمان‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند، و اگر به دنبال روش‌های غیرجراحی کانتورینگ بدن در دالاس هستید، باید تحقیقات خود را انجام دهید. هنگامی که درمان های مناسب را پیدا کردید که از نظر علمی کارآمد هستند، آنگاه در راه رسیدن به اندام بیکینی عالی برای هیکل منحصر به فرد خود هستید (به یاد داشته باشید، همه بدن ها متفاوت هستند!).

  در اسپا در شهر، همه ما به دنبال کشف درمان هایی هستیم که نتایج استثنایی ارائه می دهند. در طول سال ها تجربه خود، بارها و بارها مزایای شگفت انگیز کانتورینگ بدن برای مردان و زنان در هر سنی را مشاهده کرده ایم.

مجسمه سازی بدن بدون جراحی دقیقاً چیست؟
مجسمه سازی بدن بدون جراحی به هر روشی گفته می شود که هدف آن تغییر شکل و کمک به ظاهر لاغرتر است. دستگاه‌ها و ماشین‌های مختلف متفاوت کار می‌کنند (در ادامه چند مثال می‌آوریم)، اما مکانیسم‌های رایج عبارتند از:

انرژی الکترومغناطیسی
انرژی فرکانس رادیویی
کرایولیپولیز
سونوگرافی
و بیشتر
به طور معمول، مجسمه سازی بدن چندین نواحی از بدن - معده، باسن، ران ها و غیره - را بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف هدف قرار می دهد. اما بهترین بخش؟ این رویه‌ها فقط یک جنبه را بررسی نمی‌کنند. آنها به معنای واقعی کلمه می توانند همه چیز را در لیست شما بررسی کنند.

کاهش چربی✔️

سفت کننده پوست✔️

کاهش سلولیت✔️

عالیه! اما درمان های کانتورینگ بدن چگونه همه اینها را انجام می دهند؟

خوب، این در علم و فناوری است. ما قول می دهیم که شما را وارد کلاس زیست شناسی 101 نخواهیم کرد، اما اگر واقعاً می خواهید بدانید که مجسمه سازی بدن چگونه کار می کند، حداقل باید سطح را بتراشید. بیایید آن را بر اساس نتایج درمان تجزیه کنیم.

نتیجه درمان شماره 1: از دست دادن چربی
یک تصور غلط جدی وجود دارد: ورزش کردن و رژیم گرفتن سلول های چربی را از بین نمی برد.

سپس چه کار می کند؟

هر زمان که وارد باشگاه می شوید و با کمبود کالری غذا می خورید، اندازه سلول های چربی خود را کاهش می دهید، نه از شر آنها خلاص می شوید. هنگامی که دوران نوجوانی را پشت سر می گذارید، میزان سلول های چربی در بدن شما نسبتاً راکد باقی می ماند (کاهش/افزایش شدید وزن گاهی یک استثنا است). اساساً، شما در تعداد سلول های چربی خود گیر کرده اید، مگر اینکه…

می توانید ببینید این به کجا می رود؟ شما آن را حدس زدید.

... مگر اینکه شما یک سری روش های مجسمه سازی بدن را انجام دهید.

بر خلاف تلاش‌های شخصی شما (که باید 100% این کار را انجام دهید)، برخی از درمان‌های مجسمه‌سازی بدن در واقع سلول‌های چربی را از بین می‌برند. این بدان معناست که وقتی آن سلول های ناخواسته ناپدید شوند، برای همیشه از بین می روند. بنابراین به جای کوچک کردن بافت چربی، می‌توانید به معنای واقعی کلمه با چربی‌های ناخواسته خداحافظی کنید و به چهره‌ای که برایش سخت تلاش کرده‌اید سلام کنید.

چگونه برای همیشه از شر سلول های چربی خلاص شویم →

نتیجه درمان شماره 2: سفت کردن پوست
پوست شل ناشی از عوامل مختلفی است. بارداری، کاهش وزن و حتی پیری طبیعی می تواند چارچوب کلاژن شما را مختل کند و باعث سستی ناخواسته شود. بسیاری از مردم بر این باورند که جراحی های برداشتن پوست و لیفت صورت تنها راه خلاصی از شر شلی پوست است، اما برای کسانی که مشکلات خفیف تا متوسط دارند، جراحی ممکن است دور از ذهن باشد. اینجاست که سفت کردن پوست غیرتهاجمی وارد می شود!

مانند سایر گزینه‌های پیکرتراشی، سفت کردن پوست به روش‌های مختلفی عمل می‌کند، اما بیشتر آنها تلاش می‌کنند تولید کلاژن را تحریک کنند. ممکن است قبلاً فواید کلاژن برای ضد پیری را بدانید. با این حال، نقش مهمی در درمان نیز دارد. هنگامی که پوست آسیب می بیند، کلاژن به کمک می آید و درمان های مجسمه سازی بدن از این مکانیسم بهره می برند. قرار گرفتن بافت در معرض انرژی حرارتی (به عنوان مثال انرژی فرکانس رادیویی) روند بهبود طبیعی بدن شما را آغاز می کند، که به نوبه خود منجر به تقویت کلاژن بسیار مورد نیاز می شود.

کلاژن چگونه به سفت شدن پوست کمک می کند؟

کلاژن، همراه با فیبرهای الاستین، پروتئین هایی هستند که در لایه های عمیق پوست شما قرار می گیرند. این الیاف با هم ترکیب می شوند تا چارچوب پوست شما را روی کل بدن شما بسازند، نه فقط روی صورت شما. با فیبرهای بیشتر، پوست شما منقبض می شود و حالت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد (توانایی "بازگشت").

نتیجه درمان شماره 3: کاهش سلولیت
سلولیت به ویژه در زنان شایع است و جای خجالت ندارد! در حالی که کاهش وزن و عضله سازی می تواند به کاهش ظاهر فرورفتگی ها کمک کند، واقعاً راه مطمئنی برای هدف قرار دادن سلولیت به تنهایی وجود ندارد.

هر چند این همه خبر بد نیست. کمی جلوتر برویم.

ما کاملاً درک می کنیم که سلولیت چقدر می تواند مشکل ساز باشد، و شما می توانید نحوه تشکیل آن را سرزنش کنید. سلولیت زمانی ایجاد می‌شود که چربی روی بافت همبند ضعیف برآمده می‌شود و باعث می‌شود پوست شما چال و برآمده به نظر برسد. درمان های سلولیت اثبات شده بالینی به سفت شدن، سفت شدن و صاف شدن بدن کمک می کند تا بتوانید اعتماد به نفس بیشتری به نظر برسید.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که درمان های مجسمه سازی بدن به عنوان درمان های کاهش وزن طراحی نشده اند. شما نباید 

انتظار کاهش 10 پوند پس از آن درعوض، متوجه وضوح بیشتر، چربی های کوچکتر و بافت یکنواخت تر پوست خود خواهید شد. ما شدیداً توصیه می کنیم برای حفظ و حتی بهبود نتایج خود به فعال ماندن و خوردن یک رژیم غذایی سالم ادامه دهید.

همچنین نباید نتایج حاصل از درمان های غیرتهاجمی را با روش های جراحی مقایسه کنید. انجام لیپوساکشن معادل چیزی مانند BodyFX نیست، اگرچه هر دو گزینه‌های عالی هستند. با این حال، اگر در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی هستید و می‌خواهید از دردسر (و پول) ناشی از رفتن زیر چاقو اجتناب کنید، مجسمه‌سازی بدن می‌تواند بهترین گزینه شما باشد!

نمونه‌هایی از درمان‌های مجسمه‌سازی بدن در دالاس
ما هرگز شما را به سمت درمان‌های مجسمه‌سازی بدن هدایت نمی‌کنیم که واقعاً کارساز نیستند. شما نمی خواهید برای نتیجه صفر پول خرج کنید (آیا این یک ناامیدی بزرگ نیست؟). به جای بازی آزمون و خطا، در اینجا بهترین درمان های ما برای به ارمغان آوردن نتایج خارق العاده وجود دارد.

BODYFX
BodyFX امروزه یکی از بهترین درمان‌های کاهش چربی است و نه، اغراق‌آمیز نیست. انرژی فرکانس رادیویی (RF) بافت چربی را از بین می برد و پوست را منقبض می کند. هندپیس منحصر به فرد تضمین می کند که گرما به طور یکنواخت در سراسر منطقه درمان بدون آسیب رساندن به سازه های اطراف پخش می شود.

💪نتیجه درمان: از دست دادن چربی و سفت شدن پوست

مناطق قابل درمان:

شکم
بازگشت
پهلوها
ران
اسلحه
چانه
چربی سینه بند
و بیشتر

مطالعه بیشتر در ویکیپدیا