نرخ تبدیل صفحه فرود طراحی سایت وکلا معمولاً حدود (یا کمی بالاتر از) 4٪ کاهش می یابد. بر اساس به‌روزترین داده‌های Unbounce، میانگین CR صفحه فرود در سال 2021 (در همه صنایع) 4.89٪ بود. و، مطمئنا، این خیلی بد به نظر نمی رسد. اما اگر در نظر بگیرید که نرخ تبدیل 4.89 درصد نشان می‌دهد که 95 درصد بازدیدکنندگان وب‌سایت را بدون تبدیل ترک می‌کنند، واضح است که رشد محرک به نتایج بسیار چشم‌گیرتری نیاز دارد.

طراحی صفحه فرود
منبع: depozitphotos.com
بنابراین، اگر به دنبال افزایش تبدیل هستید، ممکن است بخواهید ترفندهای مختلف طراحی را بررسی کنید که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب را متقاعد کنید تا به راه حل های شما فرصت دهند.

در نهایت، نرخ تبدیل در صفحات فرود شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد عبارتند از اینکه چقدر مخاطب هدف خود را به خوبی تعریف کرده اید، اثربخشی و منحصر به فرد راه حل شما، و روشی که کپی و ارزش پیشنهادی شما مزایایی را ارائه می دهد که می توانید ارائه دهید. با این حال، می توان با اطمینان گفت که سرمایه گذاری در طراحی می تواند و به شما در افزایش تبدیل کمک کند.

بنابراین، اگر آماده انجام برخی تغییرات خلاقانه در طراحی صفحه فرود هستید، اینها ترفندهایی هستند که پتانسیل ارائه بهترین نتایج را در سال 2023 دارند.

 

بهینه سازی تیتر و کپی ظاهر
عنصر اثبات اجتماعی را به بالای صفحه منتقل کنید
تصاویر هدر خود را با ویدیوها جایگزین کنید
مشخص کنید چه ارزشی ارائه می دهید
افزایش تعامل با محتوای تعاملی
مرتب کردن
بهینه سازی تیتر و کپی ظاهر
یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ارتقای طراحی صفحات فرود، که به نوبه خود تجربه کاربری کلی در وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد، ارزیابی ظاهر نسخه وب است.

به طور کلی، طراحان وب روی جنبه های بصری یک وب سایت تمرکز می کنند، در حالی که بهینه سازی کپی به دست کپی رایترها سپرده می شود.

اما معامله اینجاست. نسخه‌ای که به خوبی نوشته شده است نباید فقط در انتقال مزایای راه‌حل‌های شما مؤثر باشد (از طریق پرداختن به نقاط دردناک مخاطب هدف، اثبات شایستگی و اقتدار شما، و دعوت از مشتریان بالقوه برای رفع نیازهای خود با تبدیل).

همچنین باید از نظر بصری به خوبی ارائه شود، به طوری که بهترین شانس ممکن را داشته باشد تا به بازدیدکنندگان وب اجازه دهد تا متوجه مزایای کلیدی محصول شوند و مشتریان بالقوه را به تعامل با متن تشویق کند، همه با هدف نهایی افزایش تبدیل.

ترفندهای طراحی برای بهبود بصری کپی صفحه فرود
اول از همه، با فونت و اندازه متن شروع کنید. استفاده از این دو عنصر تضمین می کند که هدرها و ارزش های منحصر به فرد شما به راحتی قابل خواندن هستند. به‌علاوه، از سرخوردگی سرنخ‌های شما جلوگیری می‌کند، زیرا از چشم دوختن آن‌ها به صفحه‌نمایش و تلاش برای خواندن متنی که خیلی مفصل یا خیلی کوچک است جلوگیری می‌کند.

به طور کلی، توصیه این است که یک فونت ساده و بدون تزئین مانند Verdana، Lucida Sans یا Tahoma را انتخاب کنید. سپس، از اندازه متن حداقل 12pt برای متن اصلی و 14pt برای عنوان استفاده کنید (18pt یا بزرگتر حتی بهتر است).

در مرحله دوم، برای به حداکثر رساندن خوانایی و ظاهر، به رنگ و کنتراست بین متن و پس زمینه توجه کنید. متن سیاه روی پس‌زمینه سفید (یا برعکس) همیشه یک شرط مطمئن است. با این حال، اگر می خواهید طراحی صفحات فرود خود را با رنگ بالا ببرید، می توانید برای اطمینان از خوانایی متن از طریق کنتراست به متخصصان مراجعه کنید.

در نهایت، فراموش نکنید که چیدمان متن نیز نقش موثری در کمک به شما در رساندن پیامتان دارد. تحقیقات نحوه مطالعه آنلاین افراد را تشریح می کند، بنابراین پیروی از یکی از الگوهای پیشنهادی، حداقل از نقطه نظر طراحی، بهینه سازی کپی صفحه فرود را آسان تر می کند.

به عنوان مثال، صفحه فرود نرم افزار همکاری تیم Wrike نشان می دهد که چگونه این وب سایت با نام تجاری SAAS، کپی را برای خوانایی بدون به خطر انداختن طراحی بهینه می کند. فونت ساده، خوانا و بزرگ است. و رنگ متن کنتراست کافی را با پس زمینه فراهم می کند. به علاوه، به لطف استفاده از چند ترفند قرار دادن عناصر (همراه با استفاده آزادانه از تصاویر)، سایت اطمینان می دهد که توجه کاربر به مزایای نرم افزار جلب می شود، بنابراین شانس تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به کاربران آزمایشی رایگان را به حداکثر می رساند.

رایک کنید
منبع: wike.com
عنصر اثبات اجتماعی را به بالای صفحه منتقل کنید
تحقیقات رفتار کاربران وب نشان می‌دهد که هنگام مرور وب‌سایت‌ها، اکثر مردم توجه خود را بر عناصر بالای صفحه متمرکز می‌کنند. در واقع، مردم 57 درصد از زمان مشاهده صفحه خود را در بالای صفحه صرف می کنند. بنابراین، اگر عنصری وجود دارد که می‌خواهید مشتریان احتمالی شما ببینند، بهترین شانس برای جلب توجه آن این است که در بخش قهرمان صفحه فرود شما قرار داشته باشد.

اکنون، عناصر زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید توجه کاربران را به آنها جلب کنید. با این حال، علاوه بر ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد و فراخوان‌های خود برای اقدام، ممکن است بخواهید بخش بالای صفحه‌های فرود خود را با اثبات اجتماعی غنی کنید.

طبق داده‌های آماری، مصرف‌کنندگان توجه بیشتری به رتبه‌بندی‌ها، بررسی‌ها و سایر عناصر اعتمادساز دارند:

88 درصد از مصرف‌کنندگان هنگام کاوش در کسب‌وکارهای محلی از نظرات آنلاین استفاده می‌کنند.
49٪ از مردم به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند به نظرات اعتماد دارند

از دوستان و خانواده و
صفحات محصول دارای بازبینی 3.5 برابر نرخ تبدیل بالاتر و 4.5 برابر درآمد بیشتر به ازای هر بازدید کننده (RPV) به دست می آورند.
با در نظر گرفتن این موضوع، شما باید راه هایی را برای گنجاندن اثبات اجتماعی در اولین صفحه از صفحات فرود خود جستجو کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید کاری شبیه به Thankbox انجام دهید، برندی که رتبه Trustpilot "عالی" خود را درست زیر دکمه‌های CTA نشان می‌دهد.

جعبه تشکر
منبع: thankbox.com
یا، اگر به دنبال یک تکنیک پیشرفته برای غنی سازی صفحات فرود خود با اثبات اجتماعی هستید، می توانید کاری در راستای خطوط هر شب در صفحه بهترین تشک های آنها انجام دهید و به این نکته اشاره کنید که محتوای شما توسط آن نوشته شده، بررسی شده و بررسی شده است. متخصصان معتبر که در زمینه شما متخصص هستند.

هر شب
منبع: everynight.com
تصاویر هدر خود را با ویدیوها جایگزین کنید
طراحی یک هدر وب سایت خیره کننده برای حصول اطمینان از اینکه مخاطب هدف شما در هنگام مرور صفحات فرود شما اولین تاثیر مثبت را به دست می آورد بسیار مهم است.

سرمایه گذاری در طراحی هدر می تواند به موقعیت برند شما در نور کامل کمک کند. و می تواند به لطف ترکیبی از کپی و تصاویر، شانس تبدیل بازدیدکنندگان وب به مشتریان برند شما را به حداکثر برساند.

اما معامله اینجاست. در حالی که در دهه گذشته، تصاویر بصری بر سرصفحه های وب سایت حاکم بوده است، و دلیل خوبی دارد – در نهایت، تصاویر در جذب مشتریان مؤثرتر از متن هستند – در سال 2023، زمان آن رسیده است که درباره نحوه استفاده از تصاویر در وب سایت خود تجدید نظر کنید.

به طور خاص، امسال ممکن است زمانی باشد که در نهایت از استفاده از تصاویر هدر و جایگزینی آنها با ویدیوها استفاده کنید.

دلایل استفاده از ویدیوها در وب سایت شما نسبتاً قانع کننده است. بر اساس داده‌های تحقیقاتی، 73 درصد از مردم تماشای ویدیوهای توضیح‌دهنده را به خواندن آنچه که یک محصول انجام می‌دهد ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، 88٪ از مصرف کنندگان با تماشای یک ویدیو متقاعد شده اند که تبدیل کنند. اکنون، طبق گفته HubSpot، این اطلاعات را با این واقعیت ترکیب کنید که ویدیوهای کوتاه دارای بالاترین ROI هستند.

با در نظر گرفتن همه موارد، بدیهی است که استفاده از ویدیوهای توضیح دهنده کوتاه (ترجیحاً در بخش قهرمان صفحات فرود شما) یک استراتژی فوق العاده موثر برای افزایش تبدیل ایجاد می کند. احتمال جذب، تعامل و متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای تبدیل، بسیار بیشتر از هر قالب محتوای دیگری است.

البته، این بدان معنا نیست که برند برای تشویق به تبدیل، فقط به ویدیو متکی است. اما نشان می‌دهد که Pipedrive می‌داند که هنگام بررسی راه‌حل‌های مؤثر، اکثر مصرف‌کنندگان از زمانی که یک برند فرآیند تحقیق را حداقل کمی کمتر گیج‌کننده و وقت‌گیر می‌کند، قدردانی می‌کنند.

پایپدریو
منبع: pipedrive.com
مشخص کنید چه ارزشی ارائه می دهید
به لطف غیرقابل پیش بینی بودن بازار، مسائل زنجیره تامین و چشم انداز اقتصادی نه چندان عالی، اولویت های مصرف کننده به سرعت در حال تغییر هستند. در واقع، Forrester پیش‌بینی می‌کند که در سال 2023، خریداران شروع به تنظیم هزینه‌های خود می‌کنند و به دنبال ارزش بالاتر از موارد دیگر هستند.

بنابراین، اگر قصد دارید نرخ تبدیل صفحه فرود را در سال جاری افزایش دهید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که چگونه ارزشی را که کسب‌وکارتان به مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد توضیح دهید. هنگام تلاش برای متقاعد کردن مردم برای سرمایه‌گذاری روی راه‌حل‌های شما، راه‌های متعددی برای برجسته کردن مزایا وجود دارد.

به عنوان مثال، می‌توانید رویکردی مشابه Evernote اتخاذ کنید و سعی کنید مزایای راه‌حل خود را به شیوه‌ای کاملاً کاربر محور ارائه دهید و هر ویژگی را با بیان اینکه چه کاری برای مشتری انجام می‌دهد، توصیف کنید.

Evernote
منبع: evernote.com
یا، اگر حرفه‌ای‌هایی را هدف قرار می‌دهید که نقاط درد خاص‌تری دارند، ممکن است بخواهید رویکردی مبتنی بر جزئیات را برای برجسته کردن ارزشی که ارائه می‌دهید در پیش بگیرید. این همان کاری است که SellerPlex در صفحه اصلی خود، در بخش خدمات ما انجام می دهد، جایی که به بازدیدکنندگان وب یک نمای کلی آسان از آنچه کسب و کار انجام می دهد، مزایای آن برای کاربران و هزینه ماهانه/سالانه هر سرویس را نشان می دهد.

SellerPlex
منبع: sellerplex.com
افزایش تعامل با محتوای تعاملی
اگر به دنبال استراتژی‌های صفحه فرود هستید که به شما در افزایش نرخ تبدیل در سال 2023 کمک کند، ممکن است ایده بدی نباشد که انرژی خود را روی بهبود نرخ تعامل متمرکز کنید.

به طور کلی، بین میزان تعامل کاربران وب با محتوای صفحه وب و میزان احتمال تبدیل آنها یک خط مستقیم وجود دارد. و نکته مهم این است که می توانید با سرمایه گذاری در محتوای تعاملی برای صفحات فرود خود، نرخ تعامل را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

البته، محتوای تعاملی می تواند به اشکال مختلف باشد.

به عنوان مثال، می‌توانید جداول داده‌ای را با ویژگی‌های پیچیده ایجاد کنید، مانند صفحه فرود سهام سود با بازده بالا در MarketBeat، که به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج را بر اساس فیلتر دلخواه خود مرتب و اصلاح کنند. (توجه داشته باشید که چگونه فیلترهای خاصی نیاز به اشتراک در خدمات برند دارند که یک تاکتیک عالی برای افزایش تبدیل است).

بازار بیت
منبع: marketbeat.com
یا، اگر به دنبال روشی با منابع کم‌تر برای سرمایه‌گذاری در محتوای تعاملی برای صفحات فرود خود هستید، می‌توانید آزمون‌ها و ماشین‌حساب‌هایی را طراحی کنید - مانند آنچه روی شماست. این رویکرد مقداری شخصی سازی را به صفحات فرود شما اضافه می کند و تضمین می کند که مشتریان بالقوه شما دارای en هستند

تجربه لذت بخش و مرتبط در مرور سایت و محصولات شما.

شما
منبع: y-ourskin.com
مرتب کردن
نکته آخر، اگر به دنبال ترفندهای طراحی صفحه فرود هستید که پتانسیل افزایش قابل توجه نرخ تبدیل را در سال 2023 داشته باشد، فراموش نکنید که کمی از شلوغی سال نو را انجام دهید.

برای دستیابی به اثر دلخواه، مجبور نیستید طراحی وب خود را کاملا مینیمالیستی کنید. اما درک کنید که طراحی سایت بدون درهم و برهمی به عناصر با ارزش (افزایش دهنده تبدیل) امکان برجسته شدن می دهد. این به طور قابل توجهی اثربخشی آنها را در جلب و حفظ توجه بازدیدکنندگان وب بهبود می بخشد. و این اطمینان را ایجاد می کند که مشتریان احتمالی شما به طور تصادفی اطلاعاتی را که می تواند کلید متقاعد کردن آنها برای تبدیل باشد نادیده نگیرند.

اگر می‌خواهید تضمین کنید که بهترین انتخاب‌های طراحی را برای حمایت از رشد کسب‌وکار در سال آینده انجام می‌دهید، تغییر طراحی را به متخصصان بسپارید. این تضمین می کند که بهترین نتایج ممکن را بدون نیاز به سرگردانی در تاریکی یا مقابله با عواقب ناشی از یک پاس تقلبی به دست آورید.